/שחזור מפתחות לרכב
שחזור מפתחות לרכב 2019-05-17T15:50:15+03:00

שחזור מפתחות לרכב – חייגו 054-5547112

איבדת את צרור המפתחות? המפתחות הקיימים כבר לא מניעים את הרכב? אנשי המקצוע של עולם הרכב ישמחו לסייע לך. כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ונגיע עד לביתך עם שירותי שחזור מפתחות לרכב במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

סיבות טובות לבצע שחזור מפתחות

כדאי לך לבצע שחזור מפתחות מיד אחרי אובדן של הצרור המקורי. אם אין לך מפתח חלופי או אם הצרור הקיים כבר לא מניע את הרכב, אין סיבה להמתין ואפשר לתאם שירותי שחזור מהירים לפי הנחיות היצרן. נוסף על כך, בעזרת השחזור ניתן לקודד מפתחות מחדש לאחר החלפת סוויץ’ או מערכת אזעקה.

שחזור מפתחות לרכב על ידי מנעולן מוסמך

חשוב לוודא שחזור מפתחות לרכב על ידי מנעולן מוסמך בלבד. מנעולן מוסמך מחזיק ברישיון מטעם משטרת ישראל ויודע כיצד לשחזר מפתחות בלי לפגוע במערכת האזעקה. המנעולן מנטרל בשלב הראשון את כל מערכות האזעקה של הרכב, משחזר את מבנה המפתח ובמידת הצורך מבצע פעולת קידוד למחשב.

מה הקשר בין שחזור מפתחות למחשבי רכב?

פעולה מקצועית של המנעולן תאפשר למחשב הרכב לקלוט את הקוד החדש ותמנע ממך בעיות מיותרות בעתיד. אם יש לך ברכב אימובילייזר, עליך לוודא הזמנה של מנעולן מוסמך שמכיר היטב את התחום. המנעולן יצליח לנטרל את מערכת האזעקה רק אם הוא ייגש ישירות למחשב הרכב לפי הנחיות היצרן וסוג הדגם. כאן נמדד הניסיון של המנעולן והיכולת שלו להתמודד עם תקלות נפוצות.

המומחים שלנו כבר מחכים לך

בעולם הרכב מבינים את החשיבות של הקצאת מנעולן אמין מסביב לשעון. המומחים שלנו מחכים לך עכשיו עם שירותי שחזור מפתחות לרכב בפריסה ארצית ומזמינים אותך להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו ממש עכשיו!

Call Now Button050-911-9122