/תיקון סוויץ’ לרכב
תיקון סוויץ’ לרכב 2019-05-23T09:17:56+03:00

תיקון סוויץ’ לרכב חייגו 054-5547112

הסוויץ’ של הרכב הוא מנגנון ההנעה אשר אמון על התנעת הרכב. כשהכול עובד אז אין בעיה ואפשר להמשיך בשגרת היומיום אך במקרה שבו הכנסתם את המפתח לסוויץ’ וניסיתם להניע אך הרכב לא שיתף פעולה, או אף אם המפתח נתקע, המפתח מסתובב על צירו ללא שום תגובה, או שהמפתח נשבר בתוך הסוויץ’ – זו בעיה המשביתה את הרכב לחלוטין.

עלויות של תיקון סוויץ לרכב במוסך עלולות להיות גבוהות במיוחד ובנוסף לכך, רוב המוסכים לא ידעו לבצע תיקון סוויץ לרכב באופן מושלם או שאפילו לא תהיה ברשותם הטכנולוגיה הנדרשת לביצוע פעולה זו, מה גם שעליכם לגרור את הרכב למוסך.

 

יש לך מניע?

ראשית, אם נתקעתם ברכב ללא יכולת להניע אותו, אל תפעילו כוח מיותר, שבירת הסוייץ’ עלולה לגרום נזק חמור יותר ולגרור עלויות תיקון נוספות.

צריכים תיקון סוויץ’ לרכב? תקועים? אנחנו ביוסי מנעולים ערוכים לקלוט את פנייתכם בכל נקודה בארץ 24 שעות ביממה, כן אפילו עכשיו. צוותי השירות שלנו נמצאים בפריסה ארצית ויעתרו לבקשתכם באדיבות ובמהירות המרבית. אנו מבצעים תיקון סוויץ’ לרכב לכל סוגי הרכב, לרבות רכבים מסחריים, רכבים ישנים, חדישים, רכבי שירות, רכב תפעולי, כלים חקלאיים ועוד.

אם אין לך מניע, אנחנו נגיע. בכל מקום ובכל שעה, אפשר לסמוך על יוסי מנעולים.

 

תיקון סוויץ’ לרכב – הולכים על המומחים

הרכב שלכם הוא דבר חשוב, הוא כבר מזמן חלק מהמשפחה. הוא דואג להסיע אתכם בבטחה לכל מחוז בו חפצתם. לכן, אם אתם נדרשים לתיקון סוויץ’ לרכב, סביר להניח כי אתם זקוקים למענה מיידי במטרה להמשיך ביומכם. ובכן, אל דאגה – אתם יכולים לסמוך על יוסי מנעולים.

אז למה כדאי לפנות דווקא אלינו? ראשית, לנו ביוסי מנעולים ניסיון של שנים ואלפי לקוחות מרוצים שיעידו על שירות הוגן, אמין, מהיר והכי חשוב – אדיב. אנו לעולם לא מתפשרים על איכות השירות שלנו, יוסי מנעולים פועלת באישור משטרת ישראל ורשאית לבצע פריצות ושירותי מנעולנות בכל רחבי הארץ.

 

Call Now Button050-911-9122