/שיכפול שלטים לרכב
שיכפול שלטים לרכב 2019-05-17T15:50:57+03:00

שכפול שלטים לרכב חייגו 054-5547112

השלט של הרכב לא מגיב ואין לך איך להיכנס? האזעקה לא מפסיקה לעבוד אף על פי שלחצת על הקוד? אין סיבה לדאגה: המומחים של עולם הרכב עומדים לרשותך בכל רגע נתון ובפריסה ארצית. אנחנו נפתור לך את הבעיה במהירות וגם נספק לך שירותי שיכפול שלטים לרכב כדי שהיא לא תחזור. כל מה שצריך לעשות הוא לחייג עכשיו לנציגינו הממתינים לשיחתך – ונצא לדרך!

המטרה של שיכפול שלטים לרכב

שלטי רכב אחראיים על הפעלה או ניתוק של מערכת האזעקה. זהו אמצעי בטיחות סטנדרטי שמשולב כמעט בכל רכב שיוצר בעשור האחרון. עם זאת, התלות בשלטים עלולה גם לגרום בעיות. הבעיה הנפוצה ביותר היא שלטים שלא מגיבים ללחיצות או ללחיצה על הקודן. הפתרון במקרים מן הסוג הזה הוא להזמין מנעולן ולברר על שיכפול שלטים. כמו כן, שירות החלפת שלט לרכב יכול להתבצע בשעת חירום במקום על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

איך מבצעים החלפת שלט לרכב?

מבחינה טכנית, הדבר החשוב ביותר הוא לבצע שיכפול שלטים לפי הנחיות יצרן הרכב. כמו כן, אפשר לתאם שירות שיכפול שלטים לרכב בשגרה או בתנאי שטח ולמנוע את התקלות הנפוצות. לא צריך לחכות לשחיקה של השלט או לתקלות חוזרות ונשנות כדי לטפל בבעיה. אפשר להזמין שירותי שיכפול שלטים לכל סוגי הרכבים ולהעניק תחושת ביטחון גם לשאר בני המשפחה.

לשלט שלך מגיע את הטוב ביותר

שירותי עולם הרכב יאפשרו לך לתאם החלפת שלט לרכב או שכפול שלטים קיימים במשך 24 שעות ביממה. אנחנו מחכים לפנייתך על מנת לספק לך את כל הפרטים על שיכפול שלטים לרכב חדש או ישן – כדי להבטיח שתמיד יהיה לך מפתח רזרבי, או את האפשרות להחליף שלט לרכב בקלות ובנוחות.

Call Now Button050-911-9122