/פתיחת רכב נעול
פתיחת רכב נעול 2017-08-07T14:46:15+03:00

פתיחת רכב נעול

הרכב ננעל אבל נשארת בחוץ? המפתח נשבר בתוך הדלת ואין לך איך להיכנס? בעולם הרכב ימצאו לך פתרון. בחיוג זריז למספר הטלפון שלנו נעמיד לרשותך מנעולן מוסמך ואמין עם רישיון של משטרת ישראל. אנחנו עובדים בפריסה ארצית וזמינים עבורך במשך 24 שעות לכל בעיה שקשורה לפריצה לרכב נעול.

שיטות לפריצת רכבים

פריצה לרכב נעול מתבצעת על ידנו בשתי שיטות מרכזיות. בשיטה הראשונה אנו מפרידים את הדלת מהמשקוף ומכניסים כלי מיוחד שמטרתו לדוג מפתח שנשכח ברכב או בסוויץ’, או לחילופין כדי ללחוץ ישירות על כפתור הפתיחה ולפתוח את הדלת. בשיטה השנייה נעדיף להכניס מכשיר מיוחד למנעול ולדמות את צורת הפעולה של מנגנון המפתח. זו שיטה שמיועדת בעיקר לדגמי רכב גרמניים, כי הוואקום החשמלי שמאפיין אותם לא מאפשר לחיצה על פתור הפתיחה שלא באמצעות המפתח המקורי.

פריצה לרכב נעול עם מנעולן מוסמך

יש כמה דרכים להזמין מנעולן מוסמך לפתיחת רכב נעול. הדרך הכי נוחה היא לשמור בהישג יד מספר טלפון של מנעולן מומלץ. את ההמלצות על המנעולן אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה אובייקטיביים. מנעולן מוסמך מעולם הרכב למשל יוודא שמי שהזמין אותו הוא אכן הבעלים של הרכב ויבקש לראות רישיון או תעודה מזהה. לחילופין, ניתן לתאם פריצה לרכב נעול על בסיס מידע שמופיע באתרי האינטרנט. כאן היתרון הוא השוואת מחירים נוחים למגוון רחב של שירותי פריצה, אך החיסרון הוא זמינות מוגבלת בשעת חירום.

המנעולן שחייב להיות בטלפון שלך

בעולם הרכב מועסקים רק פורצי רכב מוסמכים שמכירים את הענף והוכיח את הניסיון שלהם. בחיוג למספר הטלפון שלנו נוכל להעמיד גם לרשותך מנעולן שיבצע פריצה לרכב נעול בתנאי שטח, בכל רגע נתון ובמחיר הוגן.

Call Now Button050-911-9122