/תיקון מנעול לרכב
תיקון מנעול לרכב 2019-05-23T09:13:20+03:00

תיקון מנעול לרכב חייגו 054-5547112

המפתח נתקע במנעול ואין לך אפשרות להיכנס לרכב? בעיות באזעקה מעכבות אותך בדרך לעבודה? בחיוג זריז למספר הטלפון שלנו נשלח עד למקום שבו הרכב שלך נמצא פורץ מנעולים אמין באישור משטרת ישראל. החלפת מנעול לרכב מתבצעת דרכנו גם בתנאי שטח ובמחירים שיפתיעו אפילו אותך!

תיקון מנעול לרכב על ידי מנעולן מוסמך

מנעולן הוא איש המקצוע היחיד שמוסמך לבצע החלפת מנעול לרכב. אצלנו בעולם הרכב כל מנעולן מקבל את הכשרתו בתהליך ארוך של לימודים, חפיפה והסמכה והוא חייב להיות בעל אישור של משטרת ישראל בשביל לבצע פריצות. למרות שיש מוסכים שמציעים שירותי החלפת מנעולים או דלתות, רק מנעולן מעולם הרכב יכול להעניק לך שקט נפשי. מנעולן מוסמך שיגיע דרכנו גם יציע לך אחריות על החלפת מנעול או פריצת רכבים ויעמוד לרשותך במקרי חירום.

התועלת שלך בהזמנת מנעולן מקצועי

החלפת מנעול לרכב למעשה חושפת את הרכוש שלך לאדם זר. בהזמנת מנעולן אמיתי מעולם הרכב יהיה לך קל יותר לקבל שירות אמין ומקצועי. אנו נשלח אליך מנעולן שעובד באישור משטרת ישראל, מתחייב להגעה תוך 30 דקות ומבצע גם פריצת מנעולים בשטח – הכל בשביל תחושת הביטחון שמגיעה לך.

מה עדיף: החלפת מנעול לרכב או תיקון בלבד?

השאלה האם עדיף לבצע החלפת מנעול לרכב או להסתפק בתיקון של המנעול הקיים תלויה בנסיבות המקרה. המומחים של עולם הרכב יעמדו לרשותך במשך 24 שעות ביממה, יבדקו את מצב המנעול ויסבירו לך למה אופציה מסוימת עדיפה על האחרת. כך ההחלטה שלך תהיה מבוססת ומנומקת יותר וכמובן שניתן יהיה לחסוך בהוצאות מיותרות. בחיוג למספר 1800-61-61-01הטלפון נציגינו יספקו לך פרטים נוספים על החלפת מנעול לרכב – תוך ביצוע ההליך לשביעות רצונך המלאה!

Call Now Button050-911-9122