/אודות עולם הרכב
אודות עולם הרכב 2017-10-09T12:30:13+03:00

עולם הרכב – תמיד לשירותך!

אבדו לך מפתחות הרכב או שהתקלקל לך הסוויץ’? הקודן הפסיק לעבוד או שהמפתח פשוט נשבר? אל דאגה – אנחנו כאן בשבילך ומזמינים אותך ליצור עמנו קשר טלפוני כבר עכשיו, לספר לנו על המצב בו נתקלת ולקבל מענה מהיר, אדיב, מקצועי ומוסמך ממש כעת!

מוקד 24/7 בפריסה ארצית:
מזה מעל 15 שנה מספקת עולם הרכב מגוון רחב של שירותים ופתרונות לאנשים הזקוקים לסיוע עם מערכות הנעילה של הרכבים שלהם: שחזור מפתחות לרכב, שכפול מפתחות לרכב, תיקון סוויץ’ לרכב ועוד. הודות לסינון מקפיד של אנשי המקצוע איתם אנו עובדים, מגוון רחב של שירותים ושירות בפריסה ארצית הכולל עבודה עם משטרת ישראל, אנחנו מסוגלים לענות על כל הצרכים שלך במהירות – כאשר מדובר במערכות האבטחה של הרכב שלך, אין לך זמן לבזבז על חובבנים ופתרונות לא איכותיים.

שחזור מפתחות לרכב לאחר אובדן 24/7

אבדת את מפתחות הרכב? זה קורה. כעת, מה שחשוב לדעת הוא שלא משנה מה סוג הרכב שבבעלותך, ולא משנה באיזו עיר או ישוב הרכב נמצא – המקצוענים של עולם הרכב יוכלו להגיע עד אליך 24/7 ולשחזר את המפתח שלך במהירות וביעילות. השירות שלנו הינו אמין, שקוף ודיסקרטי לחלוטין ואנשי המקצוע שאנו שולחים מחזיקים בכל הידע והכלים על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר עבורך ועבור הרכב שלך.

שכפול מפתחות לרכב – מגיעים עד אליך

אם יש לך מפתח יחיד לרכב שבבעלותך, גם אם עדיין לא אבד, כדאי להתכונן מבעוד מועד ולהכין מפתח רזרבי שבכוחו להציל את המצב במגוון תסריטים שרובנו נתקלים בהם במהלך השימוש שלנו ברכב. מפתח רזרבי ימנע ממך את הצורך לשחזר מפתחות בדיוק ברגע הלא מתאים, בו עליך להגיע בדחיפות לפגישה, לטיסה או לכל צורך אחר. אנחנו עובדים מתוך ההבנה שכל רגע בו מצאת את עצמך בצדו הלא נכון של מנעול הרכב הוא זמן בעייתי ולכן אנו עושים שימוש בציוד המתקדם ביותר בתחום, לשם מתן פתרונות מהירים אשר יחזיקו לזמן רב.

הסוויץ’ של הרכב נתקע? אל דאגה!

המומחים של עולם הרכב יגיעו לכל מקום בארץ על מנת לחלץ אותך ולתקן את הסוויץ’ במקום – ולספק מענה מקצועי, איכותי ומהיר לכל בעיה שמונעת ממך לעשות שימוש ברכב, בכל יום ובכל שעה בה נתקלת בצורך.

Call Now Button050-911-9122