/תיקון שלטים לרכב
תיקון שלטים לרכב 2019-05-24T16:27:09+03:00

תיקון שלטים לרכב בבית הלקוח

השלט של האזעקה עושה בעיות? נתקעת מחוץ לרכב ואין לך למי לפנות? המומחים של “עולם הרכב” כבר בדרך: אנחנו מתחייבים לשלוח מנעולן מוסמך ואמין וזמינים עבורך 24 שעות ביממה בשיחת חינם לנציגינו הממתינים לשיחתך. תיקון שלט לרכב מתבצע על ידינו גם בתנאי שטח ובמהירות, ביעילות ובבטיחות.

סיבות לתיקון שלטים

שירותי פריצת מנעולים כוללים תיקון שלטים לרכב וטיפול במגוון רחב של תקלות נפוצות. הסיבה העיקרית לתיקון עשויה להיות בלאי של השלט או שחיקה של מערכת האזעקה, כמו גם מכה פיזית שמונעת ממנו לפעול כשורה. במקביל, יש לקחת בחשבון את הצורך בתיקון שלט לרכב לאחר נפילה שלו למים. במקרים כאלה הפתרון הוא בדרך כלל להתקין שלט חדש או להחליף את כל מערכת המיגון של הרכב כולל האזעקה.

איך מתקנים שלטים לרכב?

תיקון שלט חייב להתבצע על ידי מנעולן מוסמך שעובד באישור מטעם משטרת ישראל. האישור מעיד על כך שאין למנעולן עבר פלילי ושהוא עבר את תהליך ההכשרה על פי החוק. במסגרת תיקון שלט לרכב כדאי לרכז כמה שיותר שירותי פריצה ומנעולנות תחת קורת גג אחת, על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות ולהתמודד עם תקלות בלתי צפויות. מבחינה מעשית, התיקון מתבצע לפי הנחיות יצרן הרכב ובהתאם לאבזור ולדגם. היכרות עם המפרט הטכני של מערכת המיגון מסייעת לתקן את השלט ביעילות ועשויה לחסוך עוגמת נפש בעתיד.

תיקון שלט לרכב שלך בכל שעה

אין סיבה להגיע למצב שבו השלט לא מתפקד ורצוי לבצע תיקון שלטים כאשר מופיעים סימנים מחשידים לבלאי. אנחנו ב”עולם הרכב” עומדים לרשותך בכל רגע נתון – במרחק שיחת טלפון אחת בלבד – עם שירות מקיף של תיקון שלט לרכב ומסוגלים להגיע לכל מקום בארץ בהתראה מיידית!

Call Now Button050-911-9122