/שכפול מפתחות לרכב חיפה
שכפול מפתחות לרכב חיפה 2017-08-07T14:39:46+03:00

שכפול מפתחות לרכב חיפה

קנית רכב משומש? לא כדאי לחכות עד שהמפתח הבודד שקיבלת ילך לאיבוד: עולם הרכב גאה להעמיד לרשותך את צוות המומחים שלנו – עם שירות מהיר ויעיל של שכפול מפתחות. אנחנו מסוגלים לשלוח עד לבית או למשרד שלך את הצוות המוביל שעובד באישור משטרת ישראל ומזמינים אותך לתאם מולנו כבר עכשיו פתרונות נעילה לרכב ולבית!

שכפול מפתחות לרכב בחיפה לפני שיהיה מאוחר

שירותי שכפול מפתחות מיועדים לבעלי כל סוגי הרכבים. התועלת המיידית עבורך היא כמובן מניעת תלות במפתח בודד וקבלת צרור חלופי גם לבני משפחה, בני זוג, שכנים, קולגות או חברים. בנוסף, מומלץ לשכפל מפתחות בשגרה ולא לחכות לשעת חירום, אך כמובן שבשירותי שכפול מפתחות לרכב חיפה היא עיר גדולה עם אנשי מקצוע מעולים שמסוגלים להגיע לשטח.

מהו שכפול מפתחות בשטח?

שכפול מפתחות לרכב בחיפה מחייב היצמדות להנחיות היצרן ושימוש בכלים עדינים ורגישים. בעולם הרכב מכירים היטב את הענף לכן ומבצעים שכפולי מפתחות רק לפי סוג מערכת האזעקה, דגם הרכב ושנתון הייצור. כמו כן, אנו יודעים שבמערכות אבטחה משוכללות יש צורך לשלב בין שירותי שכפול מפתחות לבין תיקון או קידוד מחדש של שלטים. לצד כל אלו, בשעת חירום אנו מעניקים בשטח שירותי שכפול עם ארגז כלים ייעודי ותוך הישמעות להנחיות משטרת ישראל.

אמינות מעל הכל – גם בשירותי שכפול מפתחות

פורץ מנעולים מעולם הרכב עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות וכמובן אמינות. ראשית, הפורץ שיגיע דרכנו ידרוש ממך להזדהות ולהוכיח בעלות על הרכב לפני שהוא ישכפל את המפתח. שנית, בחיוג למספר הטלפון שלנו נאפשר לך לבצע שכפול מפתחות לרכב בחיפה ובפריסה ארצית בהתראה קצרה ובזמינות של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

Call Now Button050-911-9122