/שכפול מפתחות לרכב מחיר
שכפול מפתחות לרכב מחיר 2019-05-23T09:07:21+03:00

שכפול מפתחות לרכב מחיר חייגו 054-5547112

המשפחה שלך זקוקה למפתח נוסף לרכב? רוצה לשכפל מפתח במחיר הוגן? בשיחת טלפון למספר שלנו יעמדו לרשותך המומחים של “עולם הרכב”! יש לנו את כל הכלים שיעזרו לך להשיג את המטרה והמחירים שלנו יפתיעו אותך. המנעולנים שלנו בעלי ניסיון משמעותי בשכפול כל סוגי המפתחות ואנחנו עובדים בפריסה ארצית מסביב לשעון.

למה לשכפל מפתח לרכב?

השאלה כמה עולה לשכפל מפתח לרכב רלוונטית עבור בעלי רכבים פרטיים בכל רחבי הארץ. יש הרבה סיבות לשכפל מפתח לרכב ובהן שימוש משותף של בני משפחה, נסיעה לחו”ל והפקדת המפתח אצל קרובים או חברים וכמובן נוחות. עם זאת, בשירותי שכפול מפתחות לרכב מחיר נקבע לפי מספר פרמטרים קבועים.

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב?

בשירות מורכב ורגיש כמו שכפול מפתחות לרכב מחיר נקבע בראש ובראשונה לפי סוג מערכת המיגון והאזעקה. כך למשל הכי זול לשכפל מפתחות רכב ללא שבב אימובילייזר לעומת שכפול מפתח אימובילייזר עם שבב, אך יש השפעה גם לשנת הרכב. העלות של שכפול מפתחות לרכב עד שנת 2007 נמוכה יותר מעלות שירות דומה לרכבים שיוצרו בין השנים 2008-2017. כמו כן, אנשי מקצוע גובים מחיר עבור שכפול מפתח אימובילייזר עם שבב ושלט רק לאחר בדיקת מצב השלט ומערכת המיגון.

בחירת מנעולן לשכפול מפתחות

לא כל מנעולן מסוגל להתמודד עם דרישות יצרני הרכב בנוגע לשכפול מפתחות עם שבב ושלט. בעלי רכבים חייבים להשקיע בבחירת המנעולן ולבדוק את ההסמכה, הניסיון והמיומנות שלו. יש לבחור מנעולן שעובד באישור משטרת ישראל ולקבל ממנו הצעת מחיר מסודרת בהתאם לפרמטרים המקובלים. ב”עולם הרכב” מבינים שבשירות כמו שכפול מפתחות לרכב מחיר הוא פקטור שעשוי להשפיע על שביעות הרצון שלך, ועומדים לרשותך כבר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות!

Call Now Button050-911-9122