/שכפול מפתחות לאוטו
שכפול מפתחות לאוטו 2019-05-17T16:11:19+03:00

שכפול מפתחות לאוטו – חייגו 054-5547112

רוצה להשתמש ברכב יחד עם שאר בני המשפחה אבל יש לך רק מפתח אחד? נמאס לך ממפתח שלא עובד? הגיע הזמן לתאם שירותי שכפול מפתח לאוטו עם המומחים של עולם הרכב: אנחנו ממתינים לפנייתך ממש כעת ומתחייבים להעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בישראל בפריסה ארצית!

מתי משכפלים מפתח לרכב?

ההחלטה מתי לבצע שכפול מפתח לאוטו תלויה בצרכים שלך בתור הבעלים של הרכב. מומלץ להחזיק לפחות שני זוגות של מפתחות תקינים בכל רגע נתון, אך להביא בחשבון גם את השימוש ברכב בקרב שאר בני המשפחה. כמו כן, כדאי לתאם שירותי שכפול מפתחות לפני נסיעה לחו”ל ולהשאיר אותם אצל חברים או שכנים. הדבר החשוב הוא לוודא שכפול מפתחות בהתאם להוראות היצרן ולפי ההנחיות המופיעות בספר הרכב. כמו כן, כדאי לתאם את השכפול מול מנעולן מוסמך שעובד ברישיון משטרת ישראל. מנעולן מוסמך יוודא שהלקוח הוא הבעלים של הרכב לפני שיבצע את השכפול וכך ישפר את תחושת הביטחון האישי שלך.

זמינות של 24 שעות ביממה

לא כולם יכולים להרשות לעצמם לבצע שכפול מפתחות לאוטו בשגרה ולעיתים אין ברירה אלא להזמין את השירות בשעת חירום. אצלנו מתחייבים לזמינות מסביב לשעון ויכולים להגיע לכל מקום שבו הרכב שלך נמצא במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שכפול מפתח לאוטו מתבצע דרכנו לפי הנחיות היצרן ונעשה הכל כדי לא לעכב אותך.

אף פעם לא מאוחר לבצע שכפול מפתח לאוטו

בעולם הרכב מרכזים מגוון רחב של שירותי פריצה תחת קורת גג אחת ומזמינים אותך להתרשם. אפשר לחייג אלינו או לפנות דרך האתר ממש עכשיו – ונעמוד לרשותך בהקדם עם ציוד לביצוע שכפול מפתח לאוטו גם בתנאי שטח קשים.

Call Now Button050-911-9122